• Navegar
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Revistas
    • Search
    •   DSpace Home
    • Revistas
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Lo bello y lo bueno en el discurso oral y escrito: Implicaciones pedagógicas del Fedro de PlatónThe beautiful and the good in oral and written speech: Pedagogic implications of Platón Phaedrus 

    Rengifo Castañeda, Carlos Adolfo; Cañaveral londoño, Diana Carolina; Ã lvarez López, Mario Alberto; Bernal López, Luz Adriana
    Este artículo pretende comprender los argumentos expuestos por Platón en el diálogo del Fedro, que permiten identificar algunas de las implicaciones de su propuesta en el discurso tanto oral como escrito y su incidencia ...
    Guías de uso Guía de autoarchivoCarta de autorización de publicación

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Bernal López, Luz Adriana (1)
    Cañaveral londoño, Diana Carolina (1)Rengifo Castañeda, Carlos Adolfo (1)
    Ã lvarez López, Mario Alberto (1)
    Subjectdiscurso (1)fedro. (1)Filosofía (1)
    oratoria (1)
    pedagogy (1)pedagogía (1)Philosophy (1)pluralism (1)
    pluralismo (1)
    public speaking (1)... View MoreHas File(s)No (1)
    Universidad La Gran colombia
    Universidad La Gran Colombia - Biblioteca
    Biblioteca UGC - Koha
    Creative Commons

     


    Universidad La Gran Colombia - Bogotá D.C. Colombia.
    Cra 6 No. 12B - 40. PBX: 3276999
    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback